Jak działa narzędzie AdAnalyst?
Jako jedna z wiodących sieci społecznościowych na świecie, Facebook jest używany przez miliony użytkowników na całym świecie do nawiązywania znajomości, tworzenia społeczności i komunikowania się ze sobą. Jest to popularna aplikacja używana przez miliony użytkowników i można ją znaleźć w prawie każdym kraju na świecie.
Największą różnicą między aplikacją Facebook a innymi sieciami społecznościowymi jest to, że Facebook nie tylko przedstawia użytkownikom profil, ale raczej platformę, na której mogą wyrazić swoją osobowość i nawiązać kontakt z przyjaciółmi. Oznacza to, że możesz wyrazić siebie w sposób osobisty i poznać nowych przyjaciół.
Jak działa narzędzie AdAnalyst?
AdAnalyst pomaga zrozumieć, jakie reklamy są wyświetlane przez zewnętrznych reklamodawców na Facebooku. Wykorzystuje spostrzeżenia, które udostępniasz na Facebooku, aby wyciągnąć wnioski na temat Twoich zainteresowań i danych osobowych.
Informacje, które pokazuje AdAnalyst, obejmują:
Zainteresowania – Reklamy, które otrzymujesz, są oparte na Twoje zainteresowania. Podczas interakcji z reklamami narzędzie może dowiedzieć się więcej o Tobie.
Preferencje reklam — możesz wybrać preferencje na podstawie rodzaju otrzymywanych reklam.
Twój profil — AdAnalyst może dowiedzieć się o Tobie na podstawie informacji, które udostępniasz w swoim profilu.